Wednesday, September 9, 2009

MESYUARAT KHAS GERAK KERJA PRK BAGAN PINANG....








bismillahhirrohmannirrohim.........

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah kerana dengan limpah kurnia darinya dapat juga kami berhimpun untuk mendengar taklimat penyelarasan gerak kerja khas pilihanraya kecil Bagan Pinang malam tadi di Pejabat Perhubungan Negeri.

Sesi taklimat malam tadi juga dihadiri oleh beberapa orang pimpinan negeri antaranya Dato' Kamarol Baharin selaku Pengerusi Perhubungan Negeri, kekanda kami yang disyangi Abang Sabbarudin selaku Setiusaha Perhubungan Negeri juga Sdra Ibrahim Yusof Ketua Penerangan Negeri. Taklimat malam tadi dikepalai oleh Naib Ketua AMK Pusat Sdra Fariz Musa yang sanggup hadir dari jauh semata mata untuk menyampaikan gerak kerja yang lebih tersusun dan berkualiti dari segi perlaksanaannya.

Kehadiran yang agak ramai memberi keyakinan dan semangat baru kepada barisan kepimpimpinan negeri dan menyatakan kesanggupan mereka untuk sama-sama turun bertempur habis habisan demi satu matlamat menjatuhkan dan menjahanamkan Barisan Nasional di Bagan Pinang khususnya..

Ikrar AMKNS serta semangat " MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH" pasti akan disematkan serta terus disemadikan kedalam hati dan sanubari kami selaku Angkatan Muda Negeri Sembilan untuk memimpin Negeri Sembilan itu sndiri insyaalah.
buat mereka diluar, doa kalian amat diperlukan sepanjang masa demi kekuatan dan istiqamah kami dalam perjuangan itu tidak akan luntur sama sekali.....

LWN TETAP LWN!!!

REFORMASI!!!
REFORMASI!!!
REFORMASI!!!

sikit lagi...

No comments:

Post a Comment