Saturday, September 5, 2009


LWN TTP LWN!!!

BUAT PENGETAHUAN PEMBACA, ISU UNDI POS KINI MENJADI BUALAN HANGAT BAGI MEREKA-MEREKA YANG SEDANG MMBUAT BERBAGAI BAGAI PERKIRAAN ATAU RAMALAN KECUNDANGNYA PR DI DUN BAGAN PINANG.

TETAPI HUJAH KAMI WARGA PORT DICKSON BERDASARKAN FAKTA KETIKA PILIHANRAYA KECIL PARLIMEN TELOK KEMANG TAHUN 2000 YANG MANA SDRA RUSLAN KASIM BERTANDING, KITA MENANG DALAM UNDI POS TERSEBUT.

KESIMPULAN YANG JELAS DAN NYATA ADALAH SEMEMANGNYA KITA BOLEH MENANG UNTUK PETI UNDI POS SEKIRANYA GERAK KERJA YANG DILAKUKAN SOLID DAN TERANCANG INSYAALAH...!!!!

PASTIKAN IANYA BERAKHIR DENGAN 8 - 0 !!!

SIKIT LAGI....

REFORMASI!!!
REFORMASI!!!
REFORMASI!!!

4 comments:

  1. Jadikan pilihanraya kecil ini sebagai medan latihan untuk kita mempersiapkan jentera kita untuk PRU-13. Bagi pengamatan saya, peluang kita untuk menang di DUN bagan pinang adalah cerah kerana kita mempunyai rekod yang baik di Parlimen Telok Kemang kerana YB Dato Kamarul sering turun ke kawasannya mendengar dan menyelami permasalah penduduk dan berusaha menyediakan perkhidmatan yang terbaik bagi semua penduduk Teluk Kemang.

    ReplyDelete
  2. PAS hanya mendapat 1,189 undi manakala calon BN 3,080 undi pada PRU 12.

    Tapi itu fakta lepas...kita boleh menang.kena jana sokongan bukan Melayu maksima 80%..tak kisahlah kalo menang majoriti 230-650 undi je...janji menang.

    ReplyDelete
  3. Saya setuju dengan Fidaiyyin. Tapi kita kena juga tengok pengundi orang melayu terutama saluran orang muda kerana mereka jugalah yang menjadi penentu kemenangan.

    ReplyDelete
  4. jika undi pos itu diluar kmampuan kita atas faktor2 yg tertentu maka satu keWAJIBan bagi kita untuk turun habis habisan berkempen seperti yang dirancang. pastikan tiada satu rumah pun di Dun Bagan Pianang yang kita terlepas pandang semata mata untuk sampaikan hasrat dan matlamat kita iaitu mmbentuk Malaysia Baru yg lebih baik...

    ReplyDelete