Thursday, September 17, 2009

Gelombang Rakyat Bagan Pinang!!!!










syukur!!!! syukur!!!! syukur!!!!
alhamdulillah...

Walau berbagai dugaan yg dihadapi sepnjang merealisasikan program ceramah DSAI ke Bagan Pinang, akhirnya ia terlaksana dengan jaya dan cemerlangnya. Kerja keras semua pihak baik dari keluarga AMKNS itu sendiri dan pihak2 lain berjaya menobatkan PR adalah saingan yg paling ampuh buat UMNO Bagan Pinang khususnya.

Apa yg paling penting, semangat untuk mentsunamikan kubu BN bagan pinang ini diharapkan berterusan sehingga mereka (BN) akan tersadung jatuh dan terus lumpuh sampai bila2 insyaallah...

Senjata telah ada di tangan, Perisai telah dihiaskan di seluruh tubuh anggota badan, Rancangan telah dibincangkan, maka mahu tdk mahu, teruskan kehadapan dan rempuh segala rintangan tanpa ada sedikit pun kecacatan dalam iltizam utk menegakkan keadilan dan kebenaran..

Akhir sekali, ayuh! ayuh! ayuh! semua tentera penegak keadilan segera jalankan tanggungjawab kita sebagai mereka yang terpilih untuk melaksanakan tanggungjawab ini walau harus dibayar dengan darah sekalipun dengan semangat MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH!!!


LWN TTP LWN!!!

sikit lagi!!!

No comments:

Post a Comment