Tuesday, September 22, 2009

Bantuan Segera Mangsa Kebakaran..Masih Memerlukan!!!
















BISMILLAHIRROHMANNIRROHIM...

Selasa / 22 sept 2009 / 07.00 ptg... Wakil AMKNS telah menerima sedikit bantuan untuk mangsa kedai terbakar berupa barangan keperluan asas daripada seorang hamba Allah yang tidak mahu namanya diadvertisekan. AMKNS sendiri ada menghulurkan sumbangan sebanyak rm150.00 kepada ibu tunggal tersebut. Semasa menyerahkan sumbangan, Puan Rosmala tidak henti-henti mengucapkan terima kasih kerana sehingga ke hari ini, masih belum ada individu atau parti yang datang menjengok walaupun wakil dari Parlimen Rasah sekalipun. Sumbangan berbentuk pakaian juga amat diperlukan kerana semua pakaian mereka sekeluarga habis terbakar kerana pakaian disimpan didalam kedai makannya.

Hanya AMKNS sahaja yang menghulurkan bantuan ketika ini dan AMKNS sendiri amat mengharapkan agar kesemua parti dalam Pakatan Rakyat datang menjengok dan lihat apa yang harus dilakukan atau perlu dibantu terhadap Puan Rosmala sekeluarga. Jangan ketika hendak menghadapi pilihanraya baru barulah datang tergesa gesa untuk menghulurkan bantuan. Kita tidak mahu parti dalam Pakatan Rakyat ini dipandang sebagai parti hipokrit.

Esok kami dari AMKNS akan berjumpa parti PAS pula untuk memberitahu tentang isu ini dan mengharapkan agar mereka alert dengan perkara ini. Untuk memberi sumbangan kepada mangsa boleh hubungi saya sendiri atau terus ke sana berjumpa dengan Puan Rosmala.

LWN TTP LWN !!!!

sikit lagi....

No comments:

Post a Comment