Tuesday, October 13, 2009

Majlis Hi Tea Bersama Presiden & penduduk Kg Si Rusa (Jln Eastern)

Ketua AMK Negeri Sembilan, Rebin Birham bersama Setiausaha AMK Negeri Sembilan, Zulrisyah Zulkifli...antara tulang belakang yang menjayakan program Hi Tea bersama Presiden


Seruan Perubahan...Dato' Seri Dr. Wan Azizah Ismail ketika menyampaikan ucaptama di hadapan penduduk-penduduk Kg Si Rusa, Jalan Eastern.


Senator YB Zamri turut sama menyampaikan hadiah cabutan bertuah kepada penduduk.


Seorang penduduk yang memenangi cabutan bertuah yang disampaikan oleh Dr Wan Azizah.


Ucapan pembukaan oleh Ahli Parlimen Telok Kemang, Dato' Kamarul Baharin Abbas.

Majlis Hi Tea bersama Presiden PKR & Penduduk DM Taman Eastern pada 10 Oktober 2009 telah diadakan dengan jayanya anjuran AMK Negeri Sembilan. Kehadiran penduduk setempat yang kebanyakannya adalah pengundi telah memeriahkan program pada petang tersebut.

Turut hadir menjayakan program ialah Ketua AMK Malaysia, saudara Shamsul Iskandar Akin dan Ahli Parlimen Telok Kemang, Dato' Kamarul Baharin Abbas.

Turut membantu perjalanan program adalah AMK Rasah & Jelebu. Hasil daripada program ini, kemenangan PR telah berjaya dihasilkan di DM Taman Eastern yang sebelum ini dimenangi oleh BN. DM Taman Eastern adalah satu-satunya daripada lapan DM yang dimenangi oleh PR dalam PRK N31 Bagan Pinang lalu.

No comments:

Post a Comment